6/4/12

Jeans + Shopping bag!

Buenos días! Hoy os quiero enseñar un look que nunca falla, es una combinación muy sencilla y a la vez muy moderna.

Elige el color de tu pitillo y combinalo tu shopper bag preferido. Copia el street style de las it girls!

Good Morning!! Today I want to show you a winner and basic combination!
Color Jeans + Shopper Bag! The best Combination for this spring!

Get the style!

Metallic Moto By Top Shop

Sunglasses: Tom Ford Anouk Sunglasses
Jeans:
J Brand Leggings in Vintage Drab
Bag:
Zara Plaited Shopper Bag
Scarf: Zara Two Toned Polka Dot Scarf

Mango



Shopper Zara

Shopper bag Asos

Color jeans by Asos









6 comentarios:

  1. Fantastic blog and brilliant post!!! You're amazing!!! Your sense of style is fantastic too!!! Absolutely brilliant...

    www.the-white-list.co.uk

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Thank you!!! I really love fashion and I want to share with every one the last trends. I hope you read me everyday and you like it!

      Eliminar
  2. Me encanta el conjunto! la verdad es que me acbo de comprar unos pitillos granates y los quiero combinar con unas bailarinas y un maxi bolso!

    ResponderEliminar
  3. Me he enamorado de los metallic de Top Shop, voy a ver si están disponibles online! que bonitos son! xoxo

    ResponderEliminar
  4. A mi me encanta el shopper de zara de Olivia Palermo!!

    ResponderEliminar
  5. Quiero todos los pitillos de mango!! Son ideales para primavera verano!

    ResponderEliminar